Pojam i istorija Tržnice ne može se posmatrati isključivo u trgovačkom smislu. Tržnica je za sve gradove, a posebno za Tuzlu, oduvijek imala i urbanistički i subkulturni značaj. Ona je bila mjesto prepoznavanja u urbanom identitetu grada, ponajviše kao mjesto susretanja ljudi. Susreti na Tržnici , u prolazu i pozdravu, oduvijek su bili drukčiji od svih drugih susreta, formalnih ili neformalnih.
Naravno, razvoj Tuzla već odavno je nadrastao urbanističke okvire koji bi mogli biti zadovoljeni kapacitetima i ponudom samo jedne, centralne gradske tržnice. Stoga u sklopu naše firme, koja se više od 50 godina bavi organizacijom i upravljanjem pijačne prodaje u Tuzli, djeluju još dvije manje pijace: pijaca Istok, koja svojom ponudom i kapacitetima uspješno zadovoljava potrebe stanovništva istočnog dijela grada; te pijaca na veliko u Simin Hanu, na čijem se prostoru odnedavno obavlja i prodaja polovnih automobila.